I made this widget at MyFlashFetish.com.

NATASYAH ELZA RAIZUL HASNI

Monday, December 27, 2010

SAYA SAYANG KAMU


saya rasa saya nak pindah.Pindah dan keluar dari kepompong lama yang telah luput ditelan zaman. Fikiran bercelaru yang boleh memudaratkan kehidupan.terlalu banyak salah dan silap yang telah saya lakukan pada diri sendiri dan teman2. yang terutama ialah Dia. Dia bermaksud Allah SWT. Saya bukan lah insan yang sempurna tapi pada zahirnya fizikal saya memang sempurna tidak ada cacat celah tapi dari segi dalaman mungkin kurang sempurna, tidak ada manusia yang sempurna melainkan nabi kita iaitu Nabi Muhammad. Saya sentiasa berdoa agar kehidupan yang akan mendatang muncul dengan bagus dan lengkap mengikut apa yang saya idamkan. Hari demi hari saya telah menyakitkan hati setiap insan yang berada disekeliling saya. Saya memang teruk!! *kalau harun dengar saya cakap perkataan nie,memang saya kena marah :) tapi saya tetap akan cakap juga.ngee~ Tempat saya melepaskan kemarahan adalah pada seseorang yang begitu menyayangi saya dan saya menyayanginya juga, kami saling sayang menyayang..ehehe. Orang yang saya maksudkan adalah Harun Mufadzal. Kekasih Hati Saya Yang Tersangat Baik Budi Pekertinya. Setiap kali bersamanya, saya pasti berasa tenang, malah lebih selamat bila bersamanya. Tidak pernah saya merasakan sedemikian rupa. Oh!! sayang ku.. saya amat merinduimu.. maafkan segala kesalahan saya yang telah saya lakukan terhadap kamu kebelakangan ini :) Meskipun saya *moody*(teruk) tetapi kesungguhan nya untuk membuat saya TERSENYUM cukup untuk membuat hati saya tenang dan lega juga berasa terharu dengan usaha nya. Walaupun kami berjauhan, adakala nya saya berasa cemburu yang teramat sangat.(u pun tau kan sebabnya sayang) :'( saya tak tahan, dan bermulanya ke-moody-an yang menyakitkan hati dia. saya demam tapi saya sangat rindu dia. saya nak luangkan banyak masa bersamanya tapi masa kami xsesuai n xmengizinkan untuk kami lebih dekat antara satu sama lain.Kamu sentiasa buzy bersama teman2 kamu, dan saya pula buzy bersama masa yang tidak berfaedah. Setiap malam menghabiskan masa dengan bercakap kat hand-phone tapi sangat2 tidak PUAS!!! nak jumpa juga.. maaf. Saya berjanji dan berharap agar saya lebih memahami kamu. Insyallah sayang. Saya juga berharap satu ketika nanti kamu akan lebih memahami hati dan perasaan saya dengan lebih mendalam, sama seperti saya ingin memahami kamu sekarang. Saya Rindu Kamu. Demam saya berkurang tapi Rindu saya dengan kamu semakin Bertambah.
~ maafkan segala kesalahan saya untuk kali ini dan izinkan saya menyayangi kamu dan Benarkan Saya Bertakhta Dalam Hati Kekal Kamu Untuk Selama-lamanya :)
p/s : I LOVE YOU HARUN MUFADZAL.

my cicit was born on 03/05/2010
sayang saya yang hadiahkan. saya xnak apa2 dari kamu, cuma yang saya inginkan adalah kamu sentiasa ada untuk saya!!