I made this widget at MyFlashFetish.com.

NATASYAH ELZA RAIZUL HASNI

Sunday, January 9, 2011

ALHAMDULILLAH

Waktu berdetik menandakan telah masuk waktu zohor bg umat islam sekalian. pkol 1.12 pm dan dalam keadaan takut dan resah.....> RESULT dah KELUAR..!!! uhuuuuuhuuu...degupan jantung saya dah laju. erm, dalam fikiran terfikir mungkin saya gagal... oHHHhh Noooooo!!! bila saya Bgitau Kekasih Hati saya result dah kuar, dia terus nk suruh saya tgk tapi saya takut.... 5 minutes kemudian......................!!...........(kena marah coz saya takut nk tgk.)huh...sedih..eheheee.... but alhmdulillah result saya tercapai dengan apa yang saya target. lebih daripada apa yg saya minta. Thanks Allah SWT dah tunaikan dan bantu saya..

Actually, semua kawan2 saya lulus (Bachelor Of Management) semester pertama. Yang menbanggakan kami xda REPEAT ....diulangiiiiiiiiii...TIDAK ADA REPEAT!! ahahaaa... Lega hati bila dah dapat tahu result kuar n xda yang repeat subject, untuk semester pertama alhmdllah dapat jugak menaikkan semangat untuk meneruskan semester yang kedua nie, :)


ahahaaaaa...... :) syukur. thanks to my Family, Kekasih Hati Saya, GFF & my Buddy2 (gink II) i love u all.... :) muuaahhhxoxo