I made this widget at MyFlashFetish.com.

NATASYAH ELZA RAIZUL HASNI

Tuesday, September 28, 2010

PAGI
kenapa hari ini aku mula rasa pening kepala n moOd aku xtentu pasal baran kat org yang ada di sekeliling aku... dari semalam lagi rasa mcm nie tau..nak kata penat xjugak cuma ada yang blom terjawab dalam minda aku nie..aku bengang ngn diri aku sendiri n xda kna mngena ngn org lain.kenapa pagi aku sekarang di ganggu ngn rasa yg mnjengkelkan. arrgghhh!!! please jangan dekati aku sekarang.. aku mula rasa diri aku di khianati n kenapa aku pandai2 nak tgk benda yg akan buat aku sakit hari. memang salah aku sendiri tapi aku teringin sangat baca apa yg dorg bagi. suma salah aku...tapi aku sendiri xtau macam mana nk cerita n luahkan..yang aku tahu cuma ingin teriak n pukul seseorang sekarang..kalo aku d bagi peluang nie,aku mmg xakan lepaskan..
pagi2 aku kemarin pun xbest,dah lah kena ceramah motivasi oleh daddy sendiri >> daddy sllu cakap :: (org bagi nasihat yg bguna tok kita jugak,bukan org lain) jadi tolong dengar..pastu petang nya plak sakit perut dalam class..tyme tu lect terangkan pasal assgment yg baru nie...(fund. of marketing)..assgment nie susah sgt..kena reka apa yg xda kat pasaran..stress nk cabar minda nie.tapi xpa,yg penting group kami menang...dari start sana lah perut bodoh aku nie buat hal.. member aku sorg nie plak pun sama jugak sakit perot...bila dah xtahan,tros lari g toilet.tapi xda pa2 yg kuar...ehehheeee... aku tahan kentot jak lah..tapi jgn risau,kntot aku xbusuk mcm skunk....hahahahaa!!!! btw,ari nie me puasa tau..bernazar tok sumthing yg brharga dalam hidup me... alhmdllah,ada jugak ksempatan tok puasa bulan nie...insyallah trhindar dari godaan nafsu makan yg trlampau...uhuhuu... amin.
TENGAH HARI